mesteri Gáncs Aladár (1891–1935)
Kezdőlap
Életút
Serkenj föl, aki aluszol
Ébredés teológusa
Az ébredés történetének áttekintése
Luther és az ébredés
Néhány vonás a magyar ébredés történetéhez
A megtérés az újabb teológia megvilágítása nyomán
Az Úr Jézus eszkatológiai gyülekezete
Ébresztő igehirdetés
Beköszöntő beszéd
Hálómosás
Csont és tűz
Lázár feltámasztása
Passió és Misszió
A repülő könyv
Szeretet és szeretet
Éber testvér
Visszaesett lelkek szolgálata
Vallomások
Ébredés a bűn álmából
A Lélek világosságában
Az egyház lelki közösségében
Az új engedelmesség útján
Követségben mindenekhez
Egyéb írások
Egy ádveti ének története
A "Baráti Mozgalom" alapokmánya
Kunst Irén élete és munkája 1869–1934 – emlékkönyv
Visszaemlékezések
Akinek a szíve lángolt a Krisztusért
Előszó helyett
Visszanézve
Ébredés és teológia
Gáncs Aladár Barth Károlyról
Gáncs Aladár olvasmányaim tükrében
Kicsoda volt nekem Gáncs Aladár?
Lapozgatás Apám írásaiban
Gáncs Aladár az irodalomban
Galéria
Film
Kapcsolat
A fiatal Gáncs Aladár a kép jobb szélén ülve látható
mesteri Gáncs Aladár és diGleria Róza esküvői képe, 1922
Gáncs Aladár feleségével Piliscsabán
Gáncs Aladár Fébé tagkártyája
A piliscsabai Béthel az 1920-as évek végén
Egy piliscsabai konferencia résztvevői
Felesége Piliscsabán gyermekeikkel Máriával és Aladárral
Családi kép Piliscsabán – Mária (3,5 éves), Aladár (2,5 éves), Kálmánka (3 hetes)
Családja Piliscsabán – Mária (6,5 éves), Aladár (5 éves), Magdolna (10 hónapos)
Gáncs Aladár egyik gyermekeknek írt verse
Gáncs Aladár egyik éneke
A konferencia résztvevői között Kardoskúton 1933-ban
Gáncs Aladár által szerkesztett Kunst Irén emlékkönyv címlapja
Gáncs Aladár a síremlékére való adománygyűjtés érdekében kiadott képeslapon
Gáncs Aladár egykori sírja a Kerepesi temetőben
Az 1939-ben megjelent posztumusz könyvének címlapja